.

.


mai lah jdi temanku yg setia...

Tuesday 14 May 2013

Cerita Basi

                               
                                Assalamualaikum.....

Apa khabar anda semua??? Harap-harap semua sihat-sihat belaka hendaknya ye...In Shaa Allah.
Entri saya kali pasal cerita basi....Cerita Basi??? Apa-apa an itu???

Haha sebenarnya cerita basi ni pasal cerita yang dah lama-lama terpedap,bak kata org tersimpan lamalah berzaman dah tapi baru skrg nak habak mai....Jadi sebenarnya saya nak bagitau yang mungkin kebanyakkan entri saya yang akan-akan dtg ni merupakan cerita yg mungkin dah basi bukan basi apa pun cuma lambat diceritakan....cerita yang taun lepas punya dan cerita yang bulan satu punya baru skrg nak diceritakan dan dipostkan....so tu yg dinamakan cerita basi.

Tapi bukan apa cerita ni mmg dah lme terbuku dalam kotak fikiran ni yang ingin dikongsikan dan di tuliskan di dalam blog ni tapi xdizahirkannya lagi dalam bentuk penulisan baru sekarang ada kesempatannya.....so harap anda semua dapat terima dan jgnlah kata "Hek Eleh cerita bulan 1 pun nk duk diceritakan", walaupun ceritanya lama dan dah basi tapi at least sekurang-kurangnya ada perkongsian yang boleh kita ambil dari situ dan ada juga sedikit sebyk maklumat yang boleh kita dapat..betul x??? Janji benda tersebut dapat dikongsikan....kan.

Jadi saya minta maap sekiranya entri-entri yang akan datang cerita yang agak basi sikit dari bulan 1,2,3,4 dan mungkin tahun lepas yang baru sekarang dapat diceritakan...Hopefully anda semua dapat terima dan sudi membaca blog saya ini. Tapi jangan risau walaupun dah basi xberbau punya macam lauk-lauk yg kalau dah basi tu kan perggghh baunya jgn ckplah...tp cerita yg basi ni saya dah taruh bahan kimia kaw2 punya kasi dia meletop hahaha....k last but not least STAY TUNE ok..........setia bersama blog saya.
Terima Kasih.

                           Assalammualaikum :)





No comments:

Post a Comment