.

.


mai lah jdi temanku yg setia...

Monday 5 August 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri


             

Assalamualaikum....

Alhamdulilah pejam celik pejam celik sudah 28 hari kita berpuasa. Tinggal lagi sehari untuk kita menyambut ketibaan syawal. Sayu hati meninggalkan Ramadhan, In Shaa Allah tahun depan kita ketemu lagi ye Ramadhan.

Jadi macam mana persediaan syawal korang semua?? Cukuplah dalam keadaan kesederhaankan walaupun syawal hanya setahun sekali. Macam saya raya tahun ni rasa macam xdpt nak raya sakan al-maklumlah lepas raya ni exam kot.....hrrmmm nasib badanlah exam lepas raya. Perggh exam lepas raya ni banyak dugaannya mana xnya nak kena study time raya tp meh habak mai spe je ada mood study time raya.....klu ada pun mood study tp mesti ada halangannya. Yela tambah raya2 ni haiiii citer best2.....huh tergugat kot mood study tu. Tp kalau ada misi dan visi yg kuat untuk study dan succes dalam exam xpe...raya tolak tepi haha.

Tp entri saya kali ni sebenarnya ingin memohon ampun dan maap pada korang semua...nak2 raya ni kita kena saling bermaafankan kosonggg kosonggg (sambil nyanyi lagu najwa lattif ). Saya mohon ampun sekiranya ada salah dan silap sepanjang penghasilan blog saya ini sekiranya ada post2 yang terguris hati dan mohon ampun juga terutamanya sebab saya xselalu sgt update blog dan banyak entri2 yang tertangguh yang xdipostkan lagi.In Shaa Allah akan saya postkan nanti. Maap ye teman2 sekalian...

Dan dikesempatan ini juga saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAP ZAHIR DAN BATIN. Selamat memakan lemang,ketupat,rendang sila dinikmati kawan penat memasak mlm ke pagi (ehhhh ternyanyi pulak haishhh mood raya kan.....haha exam xdilupakan juga )

                          JADI SELAMAT HARI RAYA SEMUAAAAAA......








No comments:

Post a Comment