.

.


mai lah jdi temanku yg setia...

Friday 1 April 2011

RESULT SPM SDH KELUARRRR!!!!!!


23 MAC 2011 RABU

Pada hari ini smua pljr2 lepasan spm 2010 blh mengambil keputusan SPM mereka di sklh msing2........dan ini jge tdk trkecuali bg saya bdk lepasan spm 2010..huhu..tepat kul 10 pgi dah bersiap2 dah tuk gi sklh but sblm tu gi umh kwn lu cause kteorg dah janji nk gi together-gether haha...n then pas dah kmpl bru jln kaki gi sklh brsme2 huish dgn ati yg pnh debaran yg menghantui diri aku ni aku ttp kuatkan jge langkah kaki ku ini brsma2 dgn smgt yg sok2 kental melangkah msk ke  pintu pgr sklh.....kat sklh jmpelah smua member2 sklh yg dah lme xjmp stlh tamatnye spm and then smua pengambil2 result spm diminta utk msk ke dwn sklh....OH TIDAKKK result nk kuar sdh....DUP DAP DUP DAP but blm lg dpt result pengetua bg ucpn dlu kasi tau bpe peratus lulus,prestasi pljr spm 2010 dan lain2.....pastu umumkan plk dak2 yg dpt straight A........ mlgnye aku tdk dikategori didlm list dak2 straight A.... apa nk wat xde rzeki..stlh selesai upacara pemanggilan dak2 straight A brulah aku blh bik result....DUP DAP DUP DAP seorg2 kwn kls aku dh bik aku plk tdk memberanikan diri aku tuk mengambilnye  huish gementarlah takut bgt niiii....but last2 aku memberanikan diri juga tuk mengambilnya......ckgu pun ambillah slip aku.......
GEMENTAR MENGAMBIL RESULTKU
TERTULIS DI ATS SLIP SPM ITU nama ku MAISARAH SMK GUNUNG RAPAT  aku pun tgklah slip trsbut memperhatikan satu persatu kptsn ku dlm keadaan ati yg mendebarkan.....
                                              A....A.....A.....A.....A......
ALHAMDULILAH betapa BERSYUKURNYA aku ALHAMDULILAH aku brjye memperolehi 5A dlm spm ku.....sggh aku xsangka bgai xpercaya......stlh dpt result aku trs xtau nk wat pe terkejut sggh + perasaan yg gembira xterhingga wlpn hanya 5A....

MUKA KU YG XPERCAYA + MUKA KWNKU YG BAJET CUTE
pastu aku n kwn2 trs gi bilik guru cari cikgu2 yg berkenaan ats pencapaian spm kami ini utk mengucapkan ucpn jutaan terima ksh yg xterhingga.... tanpa mereka pasti kptsn kami tdk sebegini indah....TERIMA KASIH CIKGU...lepas dh ucp terima kasih kat ckg brulah blk umh.....blk umh pun masih dlm keadaan xpercaya........hehe saya gembira sgt cause my family proud with my achievment.....tp sblm memberitahu fmily aku ttg result aku,aku sempat mengenakan dieorg dgn berlakon sok2 sedih and masam xnak berckp dgn sape2 hehe jahatnye aku but sonok sgt tgk dieorg terkena n gembira.....hehe : P.
anyway nk ucp TERIMA KASIH SGT2 YG XTERHINGGA TO MY PARENTS AND FAMILY, TEACHERS N FRIENDS......<3 tanpa mereka pasti saya tdk akan dpt mencapai kptsn yg blh dikatakan membanggakan ini......
                                                 THANKS A LOT..... :)

HOORAYYY!!!!!KAMI BERJAYA..........


1 comment: